П’ять фактів про електронну сигарету
Category : Статті
Чи є вони безпечнішими за куріння? Можливо. Але чи нешкідливі вони? Наука стверджує, що ні.
Електронну сигарету вигадали в минулому столітті
Більшість людей, напевно, думають, що електронна сигарета – винахід 21-го століття. Щоправда, сучасна заміна курильної палички була створена 2003 року китайським фармацевтом на ім’я Хон Лік. Але першу “бездимну нетютюнову сигарету” було винайдено Гербертом А. Гілбертом, який отримав патент на неї ще в 1965 році. Кілька створених прототипів так і не були успішно продані і технологія припадала пилом протягом 40 років. Експерти сходяться на думці, що основа сучасної конструкції електронної сигарети є практично такою самою, як і запатентована Гілбертом.
№4: #Cloudchasing #Вейпинг #Vaping
Є люди, які люблять використовувати будь-які аксесуари та модифікації на своїх іграшках, а потім викладати фото в інтернет, і курці електронних цигарок теж до них належать. Зараз модно викладати фото у Instagram та Twitter, де так звані вейпери показують свої вміння у видиханні клубів диму. Деякі навіть змагаються у цій справі.
№3: Нікотин труїть з дитинства
У США, Центр з контролю та профілактики захворювань у серпні 2014 року звернув увагу на те, що отруєння від електронних сигарет зросло з 1 у 2010 році до 215 у 2014 році. Нікотинова передозування може спричинити нудоту, блювання і навіть пронос. Половина цих випадків була пов’язана з дітьми до 5 років. Лікарі стверджують, що залежно від концентрації рідини, яка використовується в електронній сигареті, достатньо половини чайної ложки, щоб убити дитину.
№2: Діти — основна маса користувачів електронних сигарет
Правовий статус варіюється від країни до країни. У Сполучених Штатах, де продаж неповнолітнім досі дозволений у багатьох штатах, дослідження показують, що підлітки використовують електронні сигарети частіше, ніж тютюнові, і ця тенденція зростає. За статистикою, використання електронних сигарет порівняно з 2012 роком зросло в 3 рази.
№1: Завжди винна тютюнова індустрія
Глобальна промисловість, пов’язана з електронними сигаретами, становить приблизно 3 мільярди доларів США річних продажів, тоді як тютюнова промисловість реалізує приблизно в 250 разів більше. Але Великий Тютюн визнає цінність малих ринків. Тому майже всі найбільші світові тютюнові компанії мають бренди електронних сигарет, а США їх продаж становить 74% ринку. Промисловість хоче позиціонувати їх як безпечну альтернативу куріння, проте наразі це не доведено.